Zapoznaj się z naszym szczegółowym cennikiem usług księgowych i podatkowych. Kancelaria Epsilon oferuje konkurencyjne ceny za kompleksową obsługę księgową, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych, ewidencji podatkowych, rozliczenia kadrowo-płacowe oraz inne usługi dodatkowe. Nasze stawki są wyceniane indywidualnie i są dostosowane do potrzeb dużych i małych firm, zapewniając profesjonalizm i przejrzystość.

Minimalne miesięczne ceny za prowadzenie:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych:
    • spółki usługowe – od 1 200 zł,
    • spółki handlowe – od 1 500 zł,
    • spółki produkcyjne – od 3 000 zł,
  • prowadzenia książki przychodów i rozchodów z VAT-em – od 400 zł,
  • prowadzenia książki przychodów i rozchodów bez VAT-u i prowadzenia ewidencji ryczałtowych z VAT-em – od 300 zł,
  • prowadzenia ewidencji ryczałtowych bez VAT-u – od 200 zł,
  • prowadzenie spraw kadrowych i pracowniczych od 60 zł za pracownika, od 40 za właściciela,
  • świadczenie usług w językach obcych każdorazowo indywidualnie uzgadniane w umowie z Klientem.

Ww. ceny nie zawierają podatku od towarów i usług (VAT – 23%).

Cennik aktualny od 01.06.2023 r.

Usługi fakultatywne

  • godzina pracy pracownika Kancelarii – od 200 zł,
  • godzina pracy Właściciela Kancelarii – od 300 zł,
  • wypełnianie zeznań rocznych i informacji podatkowych:
    • PIT 8b, 11 – od 40 zł,
    • PIT 27, 28, 37 (bez odliczeń) – od 70 zł,
    • PIT 28, 37 (z odliczeniami) – od 80 zł,
    • PIT 36 (bez odliczeń) – od 100 zł,
    • PIT 36 (z odliczeniami) – od 150 zł,
    • pozostałe druki (np. IFT1, NIP 3, GUS, NBP) – od 100 zł,
  • remanenty stałe i zarządzone przez organa skarbowe – od 5 zł za pozycje,
  • zamknięcie roczne książki przychodów i rozchodów – od 150 zł,
  • zamknięcie roczne ksiąg rachunkowych z bilansem, rzis (sprawozdanie kompletne) – od 1500 zł,
  • przygotowanie i złożenie dokumentacji finansowej do KRS – od 800 zł,
  • wystawianie dokumentów dla pracowników (w firmach nie płacących ryczałtowo za obsługę kadrową pracowników):
    • umów i świadectw pracy – od 50 zł,
    • innych zaświadczeń – od 50 zł,
  • korekty deklaracji CIT z winy Klienta – od 200 zł,
  • korekty deklaracji VAT z winy Klienta – od 200 zł,
  • naliczenie składki zdrowotnej – od 100 zł,
  • wystawianie w imieniu Klienta faktur ustrukturyzowanych (za sztukę) – od 20 zł,
  • sporządzanie pism do urzędów i instytucji za Klienta, jeśli potrzeba owego pisma nie wynika z zakresu umowy- od 250 zł,
  • wypełnienie druków typu NIP po zmianach przeprowadzonych przez Klienta – od 150 zł,
  • złożenie wniosku i odbiór zaświadczenia o niezaleganiu z podatkami – od 250 zł,
  • złożenie wniosku i odbiór zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS – od 250 zł,
  • załatwianie innych spraw w urzędach typu NIP, REGON, – od 500 zł za jednorazowe wyjście pracownika,
  • opłata podwyższona za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu dokumentów – od 1% opłaty za miesiąc poprzedni,
  • skanowanie lub kserowanie dokumentów i deklaracji na życzenie Klienta lub uprawnionych instytucji – 10,00 zł za stronę dokumentu,
  • drukowanie dokumentu do formy papierowej – 10,00 zł za stronę dokumentu,
  • niszczenie dokumentów – od 250 zł za jeden metr bieżący,
  • przechowywanie (archiwizacja) dokumentów po zamknięciu roku – od 200 zł za jeden metr bieżący za każdy rok przechowywania,
  • wysyłanie monitów i upomnień w sprawach zaległości płatniczych (e-mail, SWI) – 150 zł,
  • wysyłanie wezwania do zapłaty listem poleconym – od 50 zł,
  • wysyłanie korespondencji listowej do Klienta, lub w imieniu Klienta – opłata pocztowa + 30 zł za 1 list,
  • przesyłanie dokumentów taksówką lub kurierem – wyłącznie na koszt klienta.

W/w ceny nie zawierają podatku od towarów i usług (VAT – 23%).

Cennik aktualny od 01.06.2023 r.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami i umów bezpłatną 15-minutową konsultację, która pozwoli dobrać ofertę dla Twojej firmy.

Rozpocznij nowy rozdział w zarządzaniu finansami swojej firmy

Czy szukasz wsparcia w kwestiach rachunkowych i podatkowych?

Nasza kancelaria oferuje kompleksową obsługę, która pomoże Ci zoptymalizować podatki oraz zabezpieczyć firmowe finanse. Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia oraz indywidualnego podejścia do klienta.